şifremi unuttum?

İzmir Yerel Seçim Anketi

İzmirgundem.com olarak İzmir'in nabzını tutmaya devam ediyoruz. Şimdi ki anketimiz yerel seçimler ile ilgili..Bugün yerel seçimler yapılsa, oyunuzu vereceğiniz parti hangisi olurdu?

İzmir'de kazan kaynamaya başladı. İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin, kendi belediyelerine sürekli olarak müfettiş gönderilmesi ve  süreç yavaşlatma konusunda sıkıntı yaşadıklarını söylemesinin ardından Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'tan karşılık gecikmemişti. Müfettişlerin gönderilmelerinin rutin bir durum olduğunu, sık gönderilme sebebinin de İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin (özellikle metro çalışmalarıyla ilgili) yetersiz olduğunu ima etmiş ve arkasından bir daha ki seçimlerde AKP'nin İzmir Büyükşehir Belediyesi'ni alacağını umduğunu belirtmişti.

Biz de İzmir'in nabzını yoklamak  adına bu büyük anketi düzenledik. Sizce Arınç'ın dediği gibi AKP İzmir'i alabilecek mi? Yoksa CHP'nin hükümdarlığı devam mı edecek? Ya da sürpriz bir parti içlerinden sıyrılabilir mi?

Yükleniyor...



Haber Yorumları
Ali Kaymak 30/11/2012 19:43 10 kişi beğenmedi
İzmirde AK PARTİ kazanmalı belediye çalışmıyor Bursaya Ankaraya İstanbula bakın ne kadar gelişmiş izmir olduğu yerde sayıyor hizmet için Oyum AK PARTİ ye Ama genel seçimde HEPAR a vericem
Cevap Ver
ali yasar 21/02/2014 14:17 1 kişi beğenmedi
ben de Izmirliyim. bu secim hizmet icin. particilikten cok hizmet eden secilmeli.
onun icin de insallah, izmiri sahlandiracak, yeni bir baskana ihtiyac var. izmirliler bunu herkesten cok iyi biliyor. binali yildirim. bir sans insallah bu sans tepilmez.
salih zeki güven 01/12/2012 19:00 11 kişi beğenmedi
İNADINA AKP ÖLÜMÜNE AKP.CHP DEN KURTULMAK İÇİN.
Cevap Ver
süleyman 10/01/2013 14:02 6 kişi beğenmedi
nasıl hizmet istiyorsun kardeşim benim yaşadıgım şehir akp li sular kısıtlı akıyor yollar köstebek yuvası dibi çöpler toplanmıyor heryerde kasislervar izmir benim için cennet sayılır edrafınızabakın birazcık şükredin halinize
Nuray 20/11/2012 18:33 1 kişi beğenmedi
Yazık sizlere ve chp düşünceli olan insanlara SONUNA KADAR AKP ALLAH BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN.
Cevap Ver
emel 21/11/2012 16:24 2 kişi beğenmedi
SU AKP Lİ CAHİLLERE SÖZÜM EFENDİM METRO BİTMEZMİŞ SU OLMAZMIZ BU OLMAZMİS ANKARA BELEDİYESİ DÜNYANIN EN BUYUK BORCLU BELEDİYESİ METROSU 10 YILDIR BİTİRELEMEDİGİ İÇİN ULASTIRMA BAKANLIGI UTANCINDAN EL ATTİ DEVİR ALDI SİZ CHP Lİ BELEDİYEYE CAMUR ATACAGINIZA HİRSİZLİKLARİNİZİ İYİ ARASTIRIN İZMİR DE RANT ELE GECİREMEDİNİZ KUDURUYONUZ METROBUS DİYE BİŞEY İCAT ETTİNİZ İSTANBULDA METRO DİYE HALKA YUTTURUYONUZ KAMİLLER
Cevap Ver
HASAN 15/01/2014 21:47 4 kişi beğenmedi
Asıl cahil siz ve sizzingibiler önceki iktidarlarıda gördük bu millet neler çekti neler gördü. akp ile millet metro gördü türkiye gelişti ilerledi siz hangi aklılla hala akp ve destekleyenlere cahil diyebiliyorsunuz gözünüzdeki o at gözlüğünü çıkarın sonrada bakırköyden tam teşşekküllü rapor al ama vereceklerini sanmıyorummm
Ali Kaymak 30/11/2012 19:38 2 kişi beğenmedi
İzmiri AK PARTİ kazanmalı izmir belediyesi hizmet vermiyor gidin Ankaraya Bursaya İstanbula ne kadar gelişmiş izmir olduğu yerde sayıyor hizmet için oyum AK PARTİ ye ama genelde HEPARA osman pamukoğluna
Cevap Ver
AK BAKIŞ 20/11/2012 14:39 3 kişi beğenmedi
AK PARTİ İZMİRDE BELEDİYEYİ ALMADIKCA SİZ HALA METROYA VE İZMİRE DAR PENCEREDEN BAKMAYA DEVAM EDER, NASIL BİR ZİHNİYET YA VALLA ŞAŞMAMAK ELDE DEĞİL HALA DAHA CHP DİYE TUTTURANLAR VAR :):)
Cevap Ver
mukuli 20/11/2012 14:11 1 kişi beğenmedi
hala chp birinci parti oluyorsa bu oylamada ne metro biter nede izmir adam olur bu kafa takım tutma kafası hala aynı ne yazık bizde sıkıntı çekiyoruz =((
Cevap Ver
nlndd 22/11/2012 14:24 4 kişi beğenmedi
Yorumlara şöyle bir göz attım da!!! Ne kadar sabit görüşlü bir millet olduğumuza şaştım kaldım! Yorumlardan birinde diyor ki "hala chp birinci parti oluyorsa bu oylamada ne metro biter nede izmir adam olur bu kafa takım tutma kafası hala aynı ne yazık bizde sıkıntı çekiyoruz =(("
Siz sanıyormusunuz ki AKP İzmir'i aldığında İzmir'in bütün sıkıntıları bitecek. AKP hükümeti İzmir'e bilerek ödenek çıkarmıyor. İzmir de bir takım şeyler yapılıyorsa bu tamamen Büyükşehir Belediyesinin başarısıdır. Tek bşına hizmet ediyor. Konuşmak kolay... İncelediniz mi İzmir'in kredi notlarını. Dünya sıralamasında... Ben Sayın Kocaoğlunu ayakta alkışlarım. 10 Kasım da Ankara gittim. Kaç yıldır Ak Partili başkanın elinde??? Anıtkabir yolları beter! Ayaklarımız çukur öbeklerine gire çıka beter oldu. Belediye otobüslerine bir baktım Kızılay yönüne çalışıyormuş... Pek bilmem Ankara'nın semtlerini ama Kızılay iyi bir semt değil mi? Otobüs eski püskü:) Bizim şehir içi otobüslerin konforundan şahsen memnunum. Kalabalık hariç:( Klimalı ve en önemlisi engelliler düşünülerek tasarlanmış...
Adam metro için elinden geleni yapıyor... Bide devlet desteği olsa kim tutar başkanı. Bilerek isteyerek İzmir'e ödenek çıkarmayan devlet utansın. Üstelik İzmirli İzmir'i böyle seviyor... Ankara gibi soğuk, İstanbul gibi karmaşık istemiyoruz şehrimizi... Biz böyle mutluyuz... Başkan bizi anlıyor, biz de O'nu...
Cevap Ver
mustafa garip 11/11/2013 12:38
siz bu dünyadamı yaşiyosunuz izmire ödenek ödenmediğini ispatlasın aziz Kocaoğlu tayyip Erdoğan istifa etcem dedi azizden ses yok çıkar belgeleri bana para vermiyorlar de o zaman derimki doğru söylüyor bırakın bunları artık
sabit fikir 16/01/2014 20:15
valla öyle bir yazmışssın cevap vermeden edemiyecegim sabit görüşten bahsetmişssin yaw 10 yıldır chp izmirde yerel secimlerde sabit görüşlü olan kim acaba :) t otobuslerden bahsedelim evet engelliler için yapılmış arkadaşım otobusleri üreten bmc ve temsa şirketleri türkiye genelinde satiş yapıy or ARKADAŞIM 10 yıldır benim oturdugum mahaleye pazar günleri 1 saate bir otobus geliyor şöyle bornovanın mahallesiyim bornovaya 40 dakada bi otobus geliyor şöyle şimdi fikrimi deiştirmemek için bişe söyle yolsuzluk hırsızlık kabul edilecek bişe deil eve hırsız girdiginde evimi yakarsın??? odenekten bahsetmişsin belediye dedigin borçlanır işi bu:) hizmet edecek e tmek için pra alıcak sen alınan paraların belediyenin zarar eden kuruluşlarına nasıl gittigini araştır eshot gibi izelman gibi fuarın altına 200 araç park ediyor die 18 trilyon kaçirdilar onu araştir İZMİRDE CHP KAZIRSA HİZMET AŞKINDAN DEİL AKP DÜŞMANLIGINDAN KAZANIR :).
cafer 02/03/2014 23:38 1 kişi beğenmedi
bilader be eskişehirde chp ama devletten yardım görüyorki bu kadar büyüyor buralara gitmedin herhalde izmirli geri kafalılığı seviyor söylelinende çağdaş şehir yok artık denizler deliniyor artık biz üçkuyulardan çıkamıyoruz ankara metrosuyla aynı senede başlanan metro
Emr 22/11/2012 17:33 6 kişi beğenmedi
CHP varsa herkes için var.. Tüm gerçek İzmir sevenlere saygılar.
Cevap Ver
Ali Kaymak 30/11/2012 19:40 5 kişi beğenmedi
Oylar HEPAR a
Cevap Ver
emrah 03/03/2014 01:38
Hepara verde anamızı ağlatsınlar başlasın şehitler gelmeye yine osman pamukoğlu teroru bitirecem diyo gorevdeyken neden bitiremedi ayrıca analar sikorsky doğurmuyor asker doğuruyor diyen adam,değilmi o şimdi neyine inanacaz bınun
izmirliler yolsuzluk oldu madem bu kadar peki bu milyar dolarlık projeler nasıl gerçekleşiyor bu paranın kaynağı nerden şimdi,demeyin bana sattılar ülkeyi,diye satılan şirketlerin çoğu zarar eden firmalar Telekomu iyi hatırlayın eskiden 20 kişi arıza yapmaya gelir yapamadn giderdi şimdi,2 kişi geliyor arıza gideriliyor neden özel şirket çalışmayanı atr hemen devlet kurumu olunca memur yan gel yat stratejisi. Belediyeye para gelmiyor diyen arkadaşım her ilin nüfusuna göre yıllık mali bütçeden ayrılan parsı vardır,ve bu o belwdiyeye gonderilir yapan hizmet yapıyor chp izmire nsl,olsa biz bunların oyunu alırız zihniyeti ile yaklaştığı için bşy yok çıkarın at gozluklerinizi memderese yapılanı rte ye yapmaya çalışıyorlar yolsuzluk var madem de bu aştay tank atak helikopter vs vs nsl,oluyor da yapılıyor bunca yatırım nsl yapılıyor şimdi abd yardım,ediyo demeyin kimse kimseye gelişsin diye para vermez kafanızı sağa sola çevirip Bi etrafa bakın artık. Milliyetçilik chp ye oy vermekle olmaz ülkeye fayda sağlamakla olur.


FOTO GALERİ
En Çok Okunanlar BUGÜN | BU HAFTA | BU AY
Video Galeri
Yandex.Metrica